środa, 3 listopada 2010

Makijaż turkusowy :)

Hei :)

Jak widzicie przeniosłam bloga na blogspot. Mam nadzieję, że się tu zadomowię ;)

Dzisiaj pokażę mój pierwszy blogowy makijaż. Zrobiłam go dawno temu i uwieczniłam. Nie jest to nic specjalnego, kilka cieni i tyle:)
Mam nadzieję, że wprawię się w robienie blogowych makijaży i coś jeszcze Wam pokażę:) Niestety, jak zobaczycie, kompletnie nie umiem tego uwiecznić ;P



Cienie:
Inglot- 373
Inglot- 415
Inglot- 426

Tusz- Rimmel Sexy Curves
Błyszczyk- Oriflame Blueberry Crush






Mam nadzieję, że się Wam spodobał ;)

Powodzenia:)

5 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolor niebieski, ale chyba nie na moich oczach :) Nie wiem dokąd miałabym się tak wymalować i w ogóle dziwnie mi to wygląda :P
    Więcej takich postów! To zawsze jakaś inspiracja dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziuńku, ja też nie wiem gdzie miałabym tak wyjść, bo na uczelnie na pewno nie hihi ^^' ale może jakieś imprezy, czy nawet poeksperymentować w domu.. ;_)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.