sobota, 12 listopada 2011

Eveline Glicerini - krem do rąk

Eveline Glicerini- krem do rąk.

Hei.

Zawsze w okresie jesienno - zimowym moje ręce stają się okropnie suche. Nie obejdzie się bez dobrego kremu nawilżającego.
Bardzo się cieszyłam, że mogę przetestować krem z Eveline akurat teraz.

Jest to krem 5 w 1, ale chodzi tutaj o działanie a nie zastosowanie :)
1) intensywnie nawilża
2) głęboko odżywia
3) regeneruje
4) rozjaśnia przebarwienia
5) wzmacnia paznokcie

Zawiera bio kozie mleko + witamina E i masło karite.
Można go używać jako kremu do rąk, bądź jako maski.
SDC15072
Krem ma bardzo fajną, delikatną formułę, troszkę lejącą. Nie jest tłusty, przez co idealnie nadaje się do codziennego użytku poza domem. Szybko się wchłania, pozostawia dosyć przyjemne uczucie nawilżenia. Jest wydajny, nie trzeba go dużo na obie dłonie :)
Jeśli chodzi o działanie 5 w 1, to nie wiem czy spełnił wszystkie punkty, ponieważ nie mam przebarwień, a moje paznokcie są w takiej samej kondycji cały czas. Na pewno pomógł mi z uczuciem szorstkości i suchości, dłonie stały się delikatniejsze i bardziej nawilżone.
Jedynym minusem tego produktu jest jego nakrętka, którą się odkręca, przez co nie wygodnie się go używa. Wolę nakrętki zatrzaskowe, są łatwiejsze w użyciu :-)

*Pamiętajmy, że produkty Eveline nie są testowane na zwierzętach.

7 komentarzy:

  1. Właśnie poszukuję jakiegoś dobrego kremu do rąk - mam ten sam problem co Ty. Może warto spróbować ten...:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem jest świetny! Cudnie nawilża i wygładza. Tylko ta nakrętka mnie denerwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wolę nakrętki zatrzaskowe, ale te odkręcane ... ładniej się prezentują ;) Nie wiem czemu tak jest, ale tak to odbieram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lila nie jest gęsty :) Napisałam, że ma delikatną formułę, troszkę lejącą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Eveline:) Może kiedyś go wypróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jaki jest Twój subiektywny ranking przystojniaków?
    zostałaś otagowana

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.