czwartek, 24 listopada 2011

Eveline Hydra Expert 25+

Krem na dzień i na noc Eveline Hydra Expert 25+

Krem zawiera kwas hialuronowy, który ma za zadanie utrzymywać głębokie nawilżenie przez 24 godziny.

eveline krem

Moja opinia:

  • fajne opakowanie, krem zamknięty w szklanym, dosyć ciężkim słoiczku
  • ma delikatny zapach
  • biały, o niezbyt tłustej konsystencji
  • szybko się wchłania
  • nawilża
  • można używać pod makijaż

Używałam tego kremu przez jakiś czas na twarz, szyję i dekolt, jest dosyć wydajny. Nie widziałam żadnej zmiany na mojej twarzy podczas jego stosowania, trochę się obawiałam go używać, ponieważ jest to krem 25+ a ja mam zaledwie 21...

Myślę, że lepiej sprawdziłby się latem, ponieważ jest bardzo delikatny.

*zdjęcie jest ze strony Eveline, nie miałam kartonika już żeby pokazać jak wygląda:(

3 komentarze:

  1. Hmmm lubię markę Eveline ale jeszcze nie miałam żadnego kremu z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie już mogę używać tego kremu, skoro jest 25+ ;)
    Myślę, że nic Ci nie będzie, bo to nie taka duża różnica wieku.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zauważyłaś zmiany, bo nie masz pewnie jeszcze zmarszczek :)
    p.s. zostałaś otagowana :) http://sauria80world.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.