wtorek, 8 listopada 2011

Eveline Volume Celebrities Mascara

Eveline Volume Celebrities Mascara

Zapraszam na recenzję mascary Eveline :-)
SDC15049
  • Opakowanie zawiera 7ml
  • Ważność: 6 miesięcy od otwarcia
  • Gumowa szczoteczka
  • Pachnie typowo dla mascar :-)
  • Na szczoteczce zostaje odpowiednia ilość produktu, przez co nie marnuje się i starcza na dłużej
  • Świetnie wydłuża rzęsy i podkręca
  • Utrzymuje się cały dzień
  • Na początku delikatnie się osypywał, ale teraz już jest ok.
SDC14979
Jestem bardzo zadowolona z tej mascary. Po pierwszym użyciu nie mogłam się nadziwić moim rzęsą! Całkiem fajnie je wydłużył i podkręcił. Oczywiście na moich rzęsach nie ma jakiegoś spektakularnego efektu, ponieważ są bardzo krótkie i proste :( Ciężko jest też mi zrobić zdjecie tego, co tak na prawdę widzę w lusterku :P Nie skleja i nie zostawia grudek. Mogę go polecić z czystym sumieniem, zwłaszcza, że jego cena jest dosyć niska :)

8 komentarzy:

  1. o :) szukam tuszu do rzęs i nie mogę się na żaden zdecydować. muszę się przełamać i w końcu coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie mpcno pogrubia, ale ja jednak wolę wydłużenie niż pogrubianie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam długie rzęsika i raczej potrzebuję pogrubienia, więc stanowczo nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś mam go pierwszy raz na rzesach i równiez jeste miło zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm ja byłam zachwycona tym tuszem, nawet mam jeszcze swatche na komputerze, może niedługo wstawię recenzję jak mi się używało kiedyś tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię maskary Eveline, a tej jeszcze nie miałam, może będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daje całkiem fajny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie zbieram się ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.