poniedziałek, 28 listopada 2011

Eveline - puder i błyszczyk seria Celebrities

Eveline - puder i błyszczyk seria Celebrities

Celebrities Beauty
Matująco - wygładzający puder mineralny.
SDC15096
SDC15097
Otrzymałam kolor 20- TRANSPARENT
  • dobrze się rozprowadza
  • nie nadaje koloru
  • matuje
  • długo się utrzymuje
  • nie kruszy się
  • wygodne opakowanie, dosyć solidne (puder raz spadł mi na podłogę i był cały;))
  • w opakowaniu jest lusterko i puszek do nakładania pudru

Colour Celebrity Lipgloss 563
SDC15098
SDC15099
  • piękny zapach! jak cukierki tropikalne ;)
  • opakowanie dosyć solidne, takie samo jak opakowanie mascary z tej serii
  • kolor w opakowaniu jest różowy, na ustach bardziej transparentny
  • ma drobinki brokatu, które jednak nie przeszkadzają (nie mam potem całej twarzy w brokacie)
  • nie klei się
Nie przepadam za błyszczykami, ale ten przypadł mi do gustu ;)

4 komentarze:

  1. Błyszczyk ma śliczny kolor :) muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder kusi ;)
    Może uda mi się upolować zestaw świąteczny Eveline, w skład którego wchodzi ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.