poniedziałek, 6 lutego 2012

Jak przechowuję pomadki i akcesoria.

Hei.


W związku z tym, że podczas urządzania mieszkania prawie codziennie byliśmy w sklepach budowlanych, któregoś dnia zobaczyłam pojemniki na narzędzia w Castoramie. Pomyślałam, że wezmę kilka, może mi się przydadzą przy organizacji moich rzeczy :-)

I tak o to, mam pojemnik na pomadki, który kosztował mnie maksymalnie 2-3zł.

SDC15302
SDC15304

Oraz 2 pojemniki na kolczyki, spinki, gumki, które zawsze gubię, a teraz mam w jednym miejscu :-) Również koszt tego nie przekraczał 2-3zł.

SDC15307

15 komentarzy:

  1. Świetne są te pojemniki:) muszę spróbować, bo ma zawsze problemy z znajdowaniem rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle gubiłam spikni i gumki ;-) Teraz mam w jednym miejscu i się nie niszczą:)

      Usuń
  2. Przydałoby mi się coś takiego ,bo zawszę coś gubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz w sklepach budowlanych;) Jest mnóstwo takich pojemników.

      Usuń
  3. Wiele razy już oglądałam takie pojemniki i to zdecydowanie świetny sposób na przechopwywanie kosmetyków :) Na razie jednak wystarczą mi moje szufladki, jednak kiedyś na pewno zaopatrzę się też w takie pojemniczki (pewnie gdy będę urządzać swoje mieszkanie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wszystko w tych pojemnikach i schowane są w koszyku :-)

      Usuń
  4. też pokombinowałam z plastikowymi pojemnikami, ale postawiłam na recykling, fajnie się sprawdzają te pudełeczka w kształcie prostokąta patyczków do uszu z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry patent:) Ja nie mam takich pojemniczków, bo nie kupuję patyczków w pudełeczkach:P

      Usuń
  5. przydałoby mi się na gumki i spinki, bo zawsze znajduję je za szafą/pod łóżkiem - urok posiadania kota który uwieeeelbia się nimi bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. i plus za przeźroczystość wszystko widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na przechowywanie ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te pojemniki. Szczególnie spodobały mi się te na gumki i spinki, bo ja też je zawsze gubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.