niedziela, 5 lutego 2012

TAG Łowczyni, czyli styczniowe zdobycze :-)


Hei.

Dzisiaj będzie krótki TAG :) Otagowała mnie Iwetto z bloga I Black Beauty Bag. Bardzo Ci dziękuję, również za przypomnienie :P


ZASADY:
1. Wklej banner na swojego bloga!
2. Napisz, kto Cię oTAGował.
3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom.
4.Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie* "złowiłaś" w sklepie ( ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia ! Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
*Okres od jednego tygodnia do trzech tygodni :).

Moje styczniowe łowy nie były jakieś wielkie, ponieważ ostatnio nie potrzebowałam nic konkretnego. Pamiętam, że kupiłam jakiś szampon, dezodorant czy żel pod prysznic, ale to chyba mało interesujące :-)
Pokażę Wam tylko 2 zdobycze, z których byłam w tym miesiącu (i nadal jestem) bardzo zadowolona.

1. Róż Inglot w kolorze 84. Niedługo napiszę o nim notkę i dodam swatche :-)
SDC15309

2. Buty New Look, które kupiłam całkiem przypadkiem i do których namówił mnie M. Są dosyć wysokie, ale mają ukrytą platformę i szeroki obcas, przez co są stabilne i wygodne. Kosztowały mnie tylko 60zł, ponieważ były przecenione.
sdc15267

Do zabawy zapraszam:


6 komentarzy:

  1. dziękuję!:-) już chciałabym je nałożyć, niech tylko cieplej się zrobi ;-) na razie po domu w nich chodzę, żeby się przyzwyczaić. Mają takie jakby gumowe fleki i w ogóle nie stukają:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dooobre buty... świetny mają obcas!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.