czwartek, 28 lipca 2011

Catrice 280 London's Weather Forecast

Catrice 280 London's Weather Forecast - Ultimate Nail Lacquer.

Hei :) Dzisiaj lakier, który nawiązuje do pogody, która gości u nas ostatnio. Dziś już trochę widać słońce, ale ja nadal mam nastrój jesienny :( Ciekawe, kiedy znowu zacznie padać :(

Lakier posiada delikatny shimmer, który widoczny jest dopiero w słońcu, co mi nie przeszkadza, bo przecież słońca w ogóle nie ma :D
Kupiłam go rok temu, także nie wiem czy nadal jest dostępny, dawno nie byłam w naturze. Może dzisiaj (jak nie będzie padać) przejdę się i zobaczę;)

Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa, jednak ja pomalowałam 2, ponieważ nie umiem ładnie pomalować za 1 razem :P

Zdjęcia wyszły mi takie słabe, jest za ciemno na coś lepszego :(
SDC14760
SDC14764

11 komentarzy:

  1. Oryginalny kolor, ale nie wiem czy one jest szary czy niebieski???

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmyliło mnie drugie zdjęcie ;D wygląda na nim jak niebieski brudas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest bardzo ciekawy :) ogólnie lakiery Catrice mnie bardzo kuszą :D Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie na Sleekowy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na komputerze wygląda jak niebieski ;P i to dokładnie w takim odcieniu jaki ma mój dzisiejszy nabytek z Miss Selene ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej;P U mnie wygląda szaro, ale może ma coś z niebieskiego brudasa, wiecie, że ja na kolorach się nie znam :D Zobaczę później na kompie M. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTagowana http://so-smooth-life.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście, kolor zgrany w 100% z pogodą :) i o ile pogoda jest paskudna, to lakier podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki sam kolorek lakieru ;D
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny kolorek :) podoba mi się :)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo :D Uwielbiam takie kolorki i coraz bardziej lubię kremowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.