poniedziałek, 25 lipca 2011

Kathrin gotuje- naleśniki!:)

Hei!:)

Dzisiaj troszkę inny post. Ostatnio przygotowywałam naleśniki (robiłam to może 3 raz w życiu:D) i postanowiłam to uwiecznić :) Mam nadzieje, że Wam się spodoba i same zapragniecie zrobić na kolacje to danie!:)

Smacznego!:)

Składniki:
SDC14672
  • mąka (ja wyciągnełam 2 opakowania, ale wystarczyło ta połowa z mniejszego- 2 szklanki
  • szklanka mleka
  • pół szklanki wody
  • 2 jajka
  • łyżeczka soli (moja sól ma już 2 lata:P prawie w ogóle nie używamy, także trzymam ją w tym worku)
  • opcjonalnie- można dodać trochę piwa, albo wody gazowanej
SDC14674
Wszystko mieszamy na niezbyt gęstą masę. Dodajemy mleka gdy ciasto jest za gęste, bądź odwrotnie- mąki, gdy jest za rzadkie :)

Nadzienie:
Ja robię 2 wersje - bananową i jagodową :)
SDC14678
  • 2 banany, pokrojone
  • kilka łyżek dżemu jagodowego
  • kilka malin
  • serek mascarpone
  • opcjonalnie łyżka jogurtu naturalnego
SDC14680

Banany miksujemy blenderem razem z połową serka mascarpone. Potem to samo robimy z serkiem i jagodami.
Powstaje taka masa:
SDC14687

Naleśniki smażymy na patelni :) Tego nie pokazałam, bo za bardzo narozlewałam ciasta podczas smażenia hihh ;)

Efekt końcowy! Smacznego!:)

SDC14692

7 komentarzy:

  1. I tak najlepsze naleśniki robi mój facet :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam. ja mam zapiekankę w piekarniku, ale cholera zapomniałam podgotować ziemniaki i szlag mnie trafia, bo ser się pali na wierzchu a ziemniaki surowe. ech..

    OdpowiedzUsuń
  3. PS.Zapiekanka wyszła super :D
    Pozwoliłam sobie Ciebie oTAGować :))
    http://prosteczynnosci.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda pysznie! :) kurczę nie mogę patrzeć na takie rzeczy, bo moją diete zaraz coś trafi ;P
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny talerz! Od razu wszystko jest pyszniejsze gdy się na takim jada. Nie wiem, lubię miłe ozdoby podczas jedzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.