środa, 6 lipca 2011

Lakiery Eveline Colour Show 631-635

Hej!:)

Przez ponad 2 tygodnie testowałam nowe kolory lakierów Eveline z serii Colour Show.
Kolory bardzo mnie urzekły, zwłaszcza, że wszystkie odcienie stały się dla mnie ulubione, co pozwoliło mi jednak troszkę zaszaleć podczas malowania paznokci.
SDC14366
W maju i czerwcu nie dodawałam praktycznie swatchy lakierów, ponieważ nie miałam już żadnego ciekawego do pokazania i cały czas praktycznie nosiłam tylko jeden kolor.
SDC14364

Moja opinia:

  • lakiery mają bardzo ładne kolory, w sam raz na lato
  • nakładam zawsze 2 warstwy, zaś w przypadku koloru 634 są to 3 warstwy, ponieważ ma on dość dziwne krycie i robi prześwity
  • najlepsze krycie zdecydowanie ma kolor 635
  • lakiery szybko zasychają
  • utrzymują się 3-4 dni, czyli standardowo jak na moje paznokcie ;)
  • lakiery nie odpryskują, jedynie lekko się ścierają na czubkach
  • dość łatwo się je zmywa (uwaga na kolor 633, który delikatnie zabarwił mi paznokcie- na drugi dzień już było wszystko ok)
  • buteleczka zawiera 10ml
  • UWAGA: firma Eveline nie testuje swoich kosmetyków na zwierzętach :)
SDC14285
SDC14340

SDC14357
Jak już pokazywałam w poprzedniej notce, trzy z tych lakierów zabieram ze sobą na wakacje :-)


3 komentarze:

  1. faktycznie fajne kolory na lato ;D podoba mi się 632 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne kolorki, musze się zaopatrzeć w 635 i 632 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana! Zapraszam do zabawy :)
    http://sensesensibility87.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.