czwartek, 18 sierpnia 2011

3 Kroki Eveline Pure Control SOS

Hei :)

Dzisiaj recenzja kosmetyków, które najbardziej podbiły moje serce tego lata.
Miałam przetestować produkty Eveline do codziennej pielęgnacji twarzy. Ja, zwolenniczka 3 kroków Clinique, przez rok nie zmieniałam nic w swojej pielęgnacji i było mi z tym dobrze. Jednak musiałam zacząć testować nowe produkty i nie skromnie powiem, że wyszło mi to na dobre.

Eveline Pure Control SOS to seria przeciw pryszczom i śladom po nich. Ja oczywiście jakiegoś większego problemu z pryszczami nie miałam, ale już kiedyś pisałam, że pojawiają mi się małe krostki na twarzy, szczególnie latem i ciężko mi z tym walczyć.

KROK 1- Żel myjący + peeling + maseczka.
Czyli produkt 3w1.
Produkt ten zawiera kwas salicylowy i cynk.
SDC14788
Moja opinia:

Wszystkich tych produktów używałam 2 miesiące. Ten sprawdził się najlepiej :)
Ma dosyć kremową konsystencję z maleńkimi drobinkami, co pozwala nam właśnie na zrobienie peelingu, albo zwykłym myciu delikatnymi ruchami. Przyznam, że nie zwracałam jakoś uwagi czy trę twarz mocno. Bardzo lubiłam to uczucie delikatnego peelingu. Produkt dobrze się rozprowadza i łatwo się zmywa twarzy.
Mam dosyć wrażliwą cerę i żel ten nie podrażnił jej ani trochę.
Używałam go 2 razy dziennie.
Efekty:
Nie wiem jak to się stało, ale mój koloryt cery się wyrównał. Nie miałam już takich wielkich czerwonych plam jak kiedyś, zauważyłam też, że praktycznie w ogóle nie wyskakują mi krostki. Mam jeszcze jakieś pozostałości, ale bardzo ładnie mi się to goi i znika. Delikatnie matowi twarz i moja cera staje się taka świeża na cały dzień.
Zużyłam już prawie całą tubkę.
Opakowanie zawiera 200ml.

Krok 2- Antybakteryjny tonik głęboko oczyszczający.
Produkt ten zawiera kwas salicylowy i d-panthenol.
SDC14789
Moja opinia:
Toniku używałam raz dziennie i tylko na noc, ponieważ zawiera on alkohol. Z resztą jak wszystkie produkty do cery trądzikowej. Mimo tego, w ogóle nie podrażnił ani nie wysuszył mojej cery. Bardzo fajnie odświeża cerę i przygotowuje ją na nałożenie kremu :). Ma piękny, niebieski kolor i pachnie... męsko.
Tonik jest wydajny. Nie trzeba go dużo na całą twarz, jednak trzeba uważać na początku z dozowaniem go na wacik :) Po kilku razach już nie ma problemu.
Opakowanie zawiera 200ml.

Krok 3- Antybakteryjny krem nawilżający.
Produkt zawiera- cynk i kompleks FAST-MAT.
SDC14790
Moja opinia:
Po pierwszym użyciu tego kremu i spojrzeniu w lustro zrobiłam wielkie WOW. Moja twarz była matowa... pierwszy raz była aż tak matowa. Dosłownie jak kartka papieru.
Krem jest bardzo delikatny i szybko się wchłania. Oczywiście, pierwszym razem było wielkie WOW, później już przyzwyczaiłam się do tego kremu i efektu matowej twarzy. Oczywiście efekt ten nie utrzymuje się jakoś specjalnie długo, zależy to też od stanu naszej cery. Nie przypatrywałam się jak długo działo się to na mojej twarzy, bo nigdy nie zależało mi tak naprawdę na zmatowieniu jej.
Krem jest bardzo wydajny, ponieważ tubka zawiera aż 75 ml a potrzebujemy go bardzo malutko na całą twarz. Bardzo podoba mi się opakowanie, ponieważ utrzymujemy produkt w czystości cały czas.

Mam zamiar wykończyć wszystkie te produkty i zastanawiam się czy nie kupić ich ponownie. Przynajmniej pierwszego kroku :)
Szczerze przyznam, że rano aż chce mi się myć twarz, żeby użyć wszystkie 3 kroki :)
Produkty te mają bardzo neutralne opakowania, dość przyjemne zapachy, trochę męskie. Mnie to nie przeszkadza i na pewno nie będzie to przeszkadzać płci męskiej. Jak wiemy, większość mężczyzn woli używać produkty, na których jest napisane For Men :P

Każdy krok kosztuje około 15zł.

*Pamiętajmy, że produkty Eveline nie są testowane na zwierzętach!

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za produktami Eveline, miałam jeden z kremów i właściwie nic nie robił z moją cerą. Ale to moja subiektywna opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam tego żelu ale nigdzie w drogerii go nie widziałam :(
    jak skończy mi się kolejne opakowanie żelu z Biedronki to może spróbuję znaleźć Eveline ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. @Chanel :)

    @pauli.a ja po jednym kremie nie wyrabialabym sobie opinii o calej marce:)

    @princetonxgirl jak znajdziesz, to mysle ze warto sprobowac ;-) zwlaszcza, ze zel nie jest drogi

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że ta seria im naprawdę wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krok 1 wydaje się być całkiem interesujący... chociaż podchodzę do takich 3 in 1 z rezerwą, po Twojej recenzji jest duża szansa na to, że go kupię (:

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.