poniedziałek, 22 sierpnia 2011

TAG: 10 pytań kosmetycznych od Majorki


Hei:)

Dzisiaj odpowiem na TAG:)
Dziękuję dziewczynom, które mnie otagowały ;-) Przy okazji przepraszam, że nie odpowiedziałam na poprzednie tagi, ale nie miałam nawet kiedy :-(



1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?

Zazwyczaj tych neutralnych, mam sporo kolorowych, ale jeszcze nie umiem się nimi ładnie malować :)

2. Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk?

Zdecydowanie pomadkę. Błyszczyków raczej już nie używam, nie lubię błyszczących ust u siebie :P

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?

Oczywiście, że nie! Mam swoje ulubione droższe produkty, których raczej nie zamienię (np. maskara, podkład) ale też mam swoich tańszych faworytów. Zależy na co trafimy i co nam się spodoba.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?

Lubię, szczególnie jak dziewczyny go umiejętnie nakładają (czyt. nie robią sobie różowego placka na twarzy:P). Ja czasami używam, ale tylko jak mam mocno kryjący podkład na twarzy.

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?

Hmm... nie wiem... podkład z filtrem :P

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?

Mam cerę suchą naczynkową, dosyć cienką, przez co widać ciągle czerwone plamy na twarzy :(

7. Używasz filtrów?

Szczerze? Tylko w wakacje... mam filtr z La Roche Posay, ale po nim strasznie błyszczy mi się twarz. Zimą używam podkładu z SPF 10.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?

Dobry płyn do demakijażu, który nas nie podrażni, krem do twarzy i myślę, że podkład.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?

Lubię maseczki, czasami używam :P

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?

Nie mam żadnego typu. Nie znam się na gwiazdach, nie przeglądam gazet i nie mam pojęcia, która jaki ma styl :P
Wolę bloggerki ;)

To wszystkie pytania :)
Jeszcze raz dziękuje za tag :-)
Do wzięcia udziału, zapraszam już standardowo, wszystkie dziewczyny ;-)

1 komentarz:

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.