czwartek, 11 sierpnia 2011

Choose me! Choose Me! Essence 38

Lakier Essence 38 Choose Me!

Hei!:)

Ten lakier pewnie każda z Was dobrze zna. Wiele dziewczyn pokazywało go na blogach. Zauroczona swatchami też musiałam go mieć... ale użyłam go dopiero wczoraj. Przez tyle miesięcy leżał sobie na półce z lakierami, zapomniany. Teraz żałuję, bo kolor jest niesamowity, nie mogę się napatrzeć na paznokcie :-)

SDC14725
SDC14726

Przy okazji, zapraszam Was na moje aukcje na allegro. Sprzedaję trochę kosmetyków ;)

7 komentarzy:

  1. Fajny, ale na półce nie zwróciłabym na niego uwagi ;P. Generalnie nie lubię takich lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię takich brokatów. Chyba nie wytrzymałabym psychicznie przy zmywaniu go ;)
    Ale ciekawie wygląda i na pewno przyciąga wzrok ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nigdy nie lubiłam takich brokatów, no ale teraz powoli się przekonuję, ale pewnie już żadnego nie kupię :P
    A o zmywaniu to ja jeszcze nie myślę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest, ale nie mogę go znaleźć u siebie w drogerii :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.