środa, 24 sierpnia 2011

China Glaze- Traffic Jam

Lakier China Glaze - Traffic Jam (Metro collection)

Hei :)

To mój pierwszy lakier China Glaze :-) Skuszona postami Oleski, musiałam kupić kilka :P
Lakiery zamawiałam na stronie AlphaNailStylist i mogę ten sklep Wam polecić :) Lakiery kupiłam w czwartek i zapłaciłam od razu przez mtransfer. Wysyłka była jeszcze tego samego dnia i dotarły do mnie w poniedziałek ;-) Koszt przesyłki listem poleconym priorytetowym to 6zł :)

Oczywiście wczoraj zamówiłam kolejne dwa ... :P Na pewno Wam pokażę ;-D

Wystarczyła 1 warstwa, koszt lakieru to 20zł za 14ml. Trzyma się już 3 dni.

*nie udało mi się zrobić podpisów na zdjęciach :( za każdym razem jak zapisywałam zdjęcie to podpis znikał :(

89999
000000000
3333
*zdjęcia robione z lampą. W rzeczywistości kolor jest trochę ciemniejszy.

10 komentarzy:

  1. Świetny kolorek xd
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor rzeczywiście jest przepiękny ! :) Oleśka rzeczywiście kusi i ja również po złożeniu większej sumy pieniędzy składam zamówienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Marzy mi się cała kolekcja Metro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @lady_flower123 dzięki :)

    @Aneta jeden z najładniejszych jakie mam:)

    @meryx965 polecam ten sklep co ja kupowałam ;-) Ja tez mam zamiar odlozyc troche kasy na nastepne;-D

    @Mavia o tak;-) Cała kolekcja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny takie lakier jednowarstwowy, pewnie starczy na kilka lat ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. @magda_lencia dziękuję;)

    @rockisnext lakiery china glaze mają ważność aż 36 miesięcy po otwarciu :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.