środa, 10 sierpnia 2011

Eveline Slim Extreme 3D

Seria Eveline Slime Extreme 3D- Superskoncentrowane serum antycellulit; Superskoncentrowane serum modelujące pośladki; Superskoncentrowane serum modelujące do biustu.

Hei!:)

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję niektórych produktów Eveline z serii Slim Extreme 3D.
Seria Eveline Slim Extreme 3D nie jest mi obca, ponieważ niektórych produktów używam już od bardzo dawna :) Dlatego testowanie ich sprawiało mi niezwykłą przyjemność.

Zaczynamy:)

1. Superskoncentrowane Serum Antycellulit
Przeciw nawrotom cellulitu.
Według producenta ma zwlaczać rozległy cellulit, rzeźbić partie ciała dotknięte cellulitem i zapobiegać nawrotom cellulitu.

Zawiera; Isocell Slim, wyciąg z bluszczu, L-karnitynę i algi laminaria.
Do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
SDC14718

Moja opinia:
  • dobrze się wchłania
  • ma fajna konsystencję kremowo- żelową
  • nie brudzi ani nie klei się do ubrań
  • ma ładny zapach (taki jak w żelach chłodzących)
  • przyjemnie chłodzi skórę
  • nie podrażnia skóry
Teraz rezultaty. Oczywiście, jak wiemy, samo serum może nam jedynie pomóc w zwalczeniu cellulitu, który możemy zredukować głównie przez zmianę naszej diety oraz przez ćwiczenia. Stosowałam to serum tylko na uda i zauważyłam poprawę stanu mojej skóry. Może nie miałam wielkiego problemu z cellulitem, ale skóra zrobiła się gładsza i jędrniejsza. Opakowanie zawiera 250 ml, a jego koszt nie jest wyższy niż 20zł. Uwielbiam to serum używać wraz z peelingiem antycellulitowym z Eveline. Dla mnie duet niezastąpiony, na pewno kupię następną tubkę.

2. Superskoncentrowane Serum Modelujące Pośladki.
Total PUSH-UP effect.

Według producenta:
Maksymalnie unosi pośladki, perfekcyjnie modeluje, ujędrnia i wypełnia.

Zawiera: Volufiline (ekstrakt z rośliny Gardenia asiatica) , full- shape (kompleks na bazie Kigelia africana zwiększający elastyczność włókien tkanki łącznej), kwas hialuronowy, kofeinę, algi laminaria.

Do każdego typu skóry, również wrażliwej.
SDC14720

Moja opinia:
  • bardzo przyjemny zapach
  • szybko się wchłania
  • nie pozostawia tłustego filmu na skórze
  • konsystencja kremowo - żelowa
  • nie podrażnia skóry
  • delikatny efekt chłodzenia
Nigdy nie pomyślałam, że będę używać serum do pośladków, a jednak!:) Super wygładza pośladki, skóra staje się delikatniejsza i jędrniejsza. Nie wiem czy się podniosły, do tego pewnie też potrzeba ćwiczeń, ale sama kondycja skóry stała się o wiele lepsza. Tubka zawiera 200m. Myślę, że przy jeszcze dłuższym stosowaniu i ćwiczeniach zobaczę większe efekty :)

3. Superskoncentrowane Serum Modelujące Do Biustu.
Total PUSH-UP effect.

Według producenta: wypełnia i powiększa biust, ujędrnia i podnosi oraz modeluje kształt.

Zawiera: Volufiline, kwas hialuronowy, centella asiatica, algi laminaria, acacia collagen i kofeinę.
Do każdego typu skóry, również wrażliwej.
SDC14719

Moja opinia:
  • wygodna tubka
  • przyjemny zapach
  • konsystencja kremowo - żelowa (tak jak reszta produktów)
  • nLista punktowanaie brudzi bielizny
  • delikatnie chłodzi
Serum do biustu to mój faworyt już od roku. Zużyłam już 3 tubki i bardzo chętnie do niego wracam. Jestem posiadaczką dużego biustu, o który trzeba szczególnie dbać, borykam się też z rozstępami i małą elastycznością skóry. To serum bardzo pomaga mi w utrzymaniu dobrej kondycji skóry na dekolcie, delikatnie ujędrnia skórę, piersi stają się bardziej elastyczne, pełniejsze i nabierają ładniejszego kształtu. Czy powiększa? Tego nie wiem, myślę, że dziewczyny z mniejszymi biustami mogłyby to zauważyć. Używam go raz dziennie na noc, pamiętajmy o wykonaniu masażu do całkowitego wchłonięcia, to też poprawia elastyczność skóry :-)


Wszystkie te produkty mają taką samą konsystencję i podobny zapach. Urzekają mnie kolory tubek, które bez problemu znajdziemy w sklepie na półce. Oprócz tych trzech mogę też polecić Termoaktywne serum modelujące brzuch, talię i pośladki. Jest ono w formie żelu, ma już zupełnie inny zapach i bardzo grzeje :-) Super na chłodniejsze wieczory.
Część z tych produktów na stałe zagości w mojej pielęgnacji. Jestem bardzo zadowolona z serii Eveline Slim Extreme 3D i mogę je Wam z czystym sumieniem polecić :)

4 komentarze:

  1. Chciałam wczoraj kupić to serum do biustu, ale nigdzie nie mogę go dostać :) Mam nadzieję że wkrótce na niego trafię :)
    http://pat18s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. @pat18s W Rossmanie zawsze było, na półce z balsamami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś serum z tej serii, calkiem dobrze sobie radzil ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawialo mnie to do biustu ale co osoba to inna recenzja xD

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.